Hvem vi er

Velkommen til vårt fellesskap

Du kan også finne oss på Facebook der du kan finne flere nettgudstjenester og mere informasjon, klikk på facebook symbol som du finner nede på websiden.  Du kan også ringe vår pastor Helge Kolflaath på tlf. 99641299 eller e-post Kolflaath@hotmail.no  eller en av de andre i ledergruppen, som du finner her.

Vi finnes for å hjelpe mennesker til å bli kjent med Jesus Kristus. Til vanlig samles vi hver søndag kl 12.00 til Gudstjeneste.

Vi er mange ulike mennesker som har til felles at vi vil hjelpe mennesker til å kjenne Jesus Kristus gjennom undervisning, oppmuntring, støtte og fellesskap. Sammen ønsker vi å bli bedre etterfølgere av Jesus. Vi ønsker å skape gode møtepunkter mellom mennesker og Gud.

I gudstjenesten kan vi lytte til inspirerende undervisning, sang, bønn, nattverd og fellesskap som hjelper oss til å få et rikere innhold i hverdagen. Need interpretation during the service? Check with one of the hosts:)

Vi treffes også i grupper i hjemmene til hverandre. Her deler vi alt som måtte ligge på våre hjerter som tro, tvil, glede og håp, sammen med mennesker som vi er trygge på.

Litt info om spesielle samlinger vil du til vanlig kunne finne under fanen Aktuelt, og vi anbefaler at du kikker innom der av og til.

kalenderen vår kan du klikke på et arrangement/dato og finne mer informasjon. Du finner oss i Spannavegen1 (tidligere Misjonshuset), rett søraust av Stadion.

Gud møter oss med kjærlighet hver dag. Den kjærligheten ønsker vi å gi videre til andre.

DU er hjertelig velkommen.

Johannes 3:16 sier:

"For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin sønn, den eneste, for at hver den som tror på Ham ikke skal gå fortapt, men ha evig liv."

Er du NY I BYEN? Student/skole-elev eller av andre grunner? Ta kontakt og prøv oss! Kanskje blir vi din nye menighet?

Som medlem av Det Norske Baptistsamfunn (se baptist.no) deltar vi i misjonsprosjekter over hele verden - også gjennom DNBs deltaking i både de europeiske og verdensvide baptistallianser EBU og BWA.

PS. De nye nettsidene våre vil stadig bli forbedret og utviklet. Og ved å trykke på f knappen nedenfor kommer du direkte til facebook-siden vår.

Sentrumskirken Haugesund Baptistmenighet
Besøksadresse: Spannavegen 1, 5521 Haugesund